Aby sklep internetowy dobrze działał, należy stale monitorować aktywność użytkowników na stronie oraz etapy realizacji zamówień. Znając zachowania klientów, jesteśmy w stanie lepiej dopasować ofertę do ich potrzeb, a tym samym zwiększyć odsetek finalizowanych transakcji. Łatwiej jest również zarządzać płatnościami i wychodzącymi przesyłkami. Platforma sklepów internetowych Sky-Shop udostępnia zaawansowane narzędzia do tworzenia raportów i prowadzenia analizy.
Podstawowe statystyki sklepu – optymalizacja konwersji
Platforma pozwala na wygodne przeglądanie podstawowych statystyk dotyczących liczby złożonych zamówień, odwiedzin, czy zarejestrowanych klientów. Można wybrać interesujący nas przedział czasowy i w zależności od potrzeb zmieniać formę prezentowania danych. Administrator sklepu ma również możliwość przeglądania „porzuconych koszyków”, co daje mu lepszy obraz tego zjawiska. Dzięki tym informacjom możliwa jest optymalizacja konwersji dzięki której nasz sklep będzie mógł lepiej sprzedawać.
Więcej na ten temat optymalizacji konwersji w sklepie internetowych znajdziesz pod adresem:
http://blog.sky-shop.pl/jak-zwiekszyc-konwersje-w-sklepie-internetowym-7-skutecznych-rad/
Płatności i stany magazynowe
Sky-Shop umożliwia łatwe generowanie raportów sprzedażowych oraz analizę otrzymanych płatności i etapów realizacji poszczególnych zamówień. Istnieje także możliwość wyznaczenia alertu informującego o niskim stanie magazynowym. Dzięki temu mamy pewność, że w naszym sklepie nigdy nie zabraknie towaru cieszącego się szczególnym zainteresowaniem klientów, a zarządzanie nawet ogromną ilością zamówień będzie dziecinnie proste.